עין הרע? • אוטובוס פגע ברכבו החדש של ח"כ בן צור

    "כנראה מישהו עשה לו עין הרע בגלל הרכב החדש שקיבל"
    איתי גדסי 2 Comment on עין הרע? • אוטובוס פגע ברכבו החדש של ח"כ בן צור

    אוטובוס פגע הבוקר ברכבו של חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס • ל'קול חי' נודע כי ח"כ בן צור פונה לבדיקות בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, ולאחר בדיקות קצרות הוא שוחרר לביתו • האם נעשה לו 'עין הרע'?

    ח"כ יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    "כנראה מישהו עשה לו עין הרע בגלל הרכב החדש שקיבל"
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבות הרחבנו על הרכבים החדשים של חברי הכנסת והשרים, ואף פרסמנו סקר ייחודי שבו אתם הצופים – בחרתם לחברי הכנסת את רכביהם המועדף מבין הרשימה הארוכה והמפנקת.

    אולם מתברר כי למרות שמחתם הגדולה של חברי הכנסת בקבלת הרכב החדש – ישנם מקרים מצערים שאולי קורים דווקא מ'עין הרע' ומחוסר פרגון שלנו לחברי הכנסת.

    ובמה דברים אמורים? אוטובוס פגע הבוקר ברכבו של חבר הכנסת יואב בן צור מש"ס, ל'קול חי' נודע כי ח"כ בן צור פונה לבדיקות בבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, ולאחר בדיקות קצרות הוא שוחרר לביתו.

    גורם בש"ס סיפר ל'קול חי' כי לא מדובר בתאונה קשה ברוך ה', אוטובוס נכנס ברכב הח"כ, ולאחר בדיקות הוא חזר מיד למשכן הכנסת להמשך עבודתו הפרלמנטרית. "כנראה מישהו עשה לו עין הרע בגלל הרכב החדש שקיבל (סקודה סופרב)", אמר הגורם בהלצה.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      איתי כתבת שזה אולי דווקא מחוסר פירגון לח"כ תסביר מה הקשר אין עניין למלאות את הכתבה בסתם דברים מה שהכי נראה לומר שזה נהג אוטבוס לא זהיר

    2. 1

      איתי מה הציבור אשם בזה שהוא לא פירגן לו על הרכב החדש תפסיק לכתוב סתם דברים בשביל שהכתבה היה גדולה מעניין עם זה היה ח"כ ממפלגה אחרת הייתה כותב כך!!!!
      שריאל